X
X

Sosyal Medya Danışmanlık

AnasayfaSosyal Medya Danışmanlık

Sosyal Medya Danışmanlığı

Araştırmalara göre, her 10 kişiden 8'inin bir sosyal medya hesabı bulunuyor. Sosyal medya hesabı olanlar günde ortalama 4 saatini burada geçiriyor. 15-24 yaş grubu ise günde ortalama 5 saat sosyal medya kullanıyor.
Araştırmaya katılanların yüzde 91'inin Facebook, yüzde 72'sinin Instagram ve yüzde 44'ünün ise YouTube üyeliği bulunuyor.
Sosyal şartlar hepimizi bu mecraları kullanmaya adeta zorluyor.
Bundan dolayıdır ki; sosyal medyada etkileşim almak kurum ve kuruluşlar için hayati önem taşır. Ne kadar etkileşim alırsanız, marka bilinirliliğiniz ve bununla birlikte müşteri güveniniz o kadar artacaktır.

Sosyal medya kullanıcının kendi ürettiği içerik ile yayın yaptığı ve paylaştığı online bir ağdır. Aynı zamanda İçerik pazarlama olarak adlandırılır

"İçerik pazarlama nedir?" sorusunu cevaplayabilmek için öncelikle içerik kelimesinin anlamını bilmek gereklidir.
En sade şekli ile içerik, internet ortamında tüketicilere aktarılmak istenen mesajı, duyguyu ve düşünceyi içeren nesnelerin tamamıdır. Bu içerik, tüketiciler tarafından kullanılabilecek, onları bir konuda aydınlatabilecek ya da eğlendirebilecek düzeyde olmalıdır. Her gün milyonlarca içeriğin yüklendiği internet ortamında tutunabilen ve sürekli güncelliğini koruyabilen içerikler, içerik pazarlama için elverişlidir.

Bu platformda hedeflenen yönetim tarzı,trafik üzerinden değil etkileşim üzerinden planlanlanır.

Ne zaman hangi platformdan çalışma yapılacağı ve bütçenin hangi aralıklara harcanacağı gibi hususlar ayrıntıları ile plana işlenmektedir.
Dijital İşyerim Sosyal Medya da Fark Yaratmanızı Sağlar


Top