Dijital İşyerim Akademi Blog Logo

Google Ads Nedir?

Google Ads, e-ticaret sitelerinizin reklamını Google aracılığıyla yapmanıza olanak sunan bir sistemdir. Bu hizmeti yalnızca Google vermese de Türkiye’de en çok tercih edilen arama motoru Google olduğu için Google Ads sık kullanılan bir reklam sistemidir. E-ticaret işletmelerinizin büyümesine katkı sağlar.

Sizi arayalım

İletişim bilgileriniz hiçbir koşulda başka kurum ve kuruluşlarla paylaşılmayacaktır.

E-ticaret sitelerini görünür kılmak ve çeşitli aramalarda göz önüne çıkartmak için Google Ads hizmeti verilmektedir. Ziyaretçiler arama yaptıklarında, sitenizdeki bir ürün veya hizmetle bağlantılı olarak Google Ads sitenizi ziyaretçilerin önüne sunar. Sizin de müşterilerinizle iletişime geçmenizi kolaylaştırır. Bu sayede hem e-ticaret sitenizin hem de ürün veya hizmetlerinizin reklamını yapmış olursunuz.

Her ne kadar sunduğunuz hizmet veya ürününüz kaliteli olursa olsun bu ürün/hizmetin reklamını yapmadan istediğiniz karşılığı alamazsınız. Ürün veya hizmetinizin reklamını da doğru şekilde yapmanız gerekmektedir. Kampanya yaratma sürecinde tıpkı Seo’daki gibi uygun ve doğru anahtar kelimelerle süreci yönetmek gerekir. Bu aşamada yine rakip ve sektör analizi yapmakta fayda vardır.

Google Ads Avantajları

Google Ads hizmeti size reklam faaliyeti sonuçlarınızın raporunu da sunmaktadır. Bu şekilde e-ticaret sitenizin, internet trafiğinde nasıl bir etki yarattığını da değerlendirmenize olanak sağlar. Reklamlar sayesinde e-ticaret sitenize ne kadar müşteri çektiğinizi, kazancınızın ne kadarının reklamlara borçlu olduğunu size gösterir. Böylelikle reklamın katkısını da fark edersiniz. Yüksek veriler sayesinde reklam konusunda daha büyük düşünebilir ve hareket edebilirsiniz

Google Adwords, iş dünyasında başarılı olmak için başvurabileceğiniz bir sistemdir. Online pazarlama konusunda birçok firmanın kullandığı bir paneldir. Doğru bir reklam stratejisiyle her firma istediği başarıya ve güce ulaşabilmektedir.

Google Ads’nin Reklam Çeşitleri

Google Ads’nin çeşitli reklam şekilleri vardır. Reklamın çeşidini kendi ihtiyaçlarınız ve hedef kitlenize göre tercih etmeniz gerekir. Reklam vermek zor bir işlem değil fakat özen gösterilmesi gereken, detayları olan bir işlemdir.

Reklamınızın detaylarını oluştururken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekir; ziyaretçinizin konumu hangi ülke ve/veya şehirde? Ya da yaşı ve cinsiyeti nedir? Bu gibi faktörleri ekstra belirtmeniz halinde istediğiniz kitleye ulaşmak çok daha kolay olacaktır. Google reklamlarının sonucunda ise asıl amaç olan “az maliyetle çok kazanca” ulaşabilirsiniz. Siz de bir Google hesabı açarak bu hizmete başvurabilirsiniz.

Google Ads Reklamları Nelerdir?

  • Alışveriş Reklamları
  • Arama Ağı Reklamları
  • Yeniden Pazarlama Reklamları
  • Görüntülü Reklam Ağı
  • Youtube Reklamları